15 senede yılda 10 insan sevsek düz hesap 150 kişi yapar. Yazmasak olmaz, yazsak eksik yazdığımız oo abi hani biz der.

Bugün bir üyeyle gezdik, yemek yemeye başka bir üyenin dönerci dükkanına gittik.

Size hiç ailenizde hangi kardeşinizi daha çok seviyorsunuz diye soruyorlar mı? Ayıp ayıp )

R10 Ailedir. Her kardeş sevilir. Seyit sen hariç...