Bi arkadaş özelden attı zaten buldum hocam
Biliyorum prosedürü lakin çok uzadığı için direk telefonla 1-2 ay sürüyor saolun bilgi için
Ne alakası var? R10'daki yazışmayı göstereceğiniz için savcı R10'dan bilgileri isteyecek. Senin beyanına göre numarayı ilişkilendirmez. Sen bu adam yacobey'dir diye benim numaramı versen ben mi suçlu çıkacağım? Bilmiyorsunuz sürecin işleyişine sizin dilekçede numara yazmanız etki etmez. Bilmediğiniz şeyi biliyormuş gibi konuşmayın bence.
Telefon veya WhatsApp üzerinden bir ithamda bulunmuş olsa ve onu şikayet etsen; dediğini anlarım, R10'da yazıldığı için R10'daki bilgiler, IP adresi ve kayıtlı veriler baz alınır.