yacobey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ah seyyit ah
Şahsımı tanımadığım bir ünlü *********** olarak nitelendirdiğiniz için yasal haklarımı kullanarak tarafınızdan davacıyım https://www.r10.net/sikayetim-var/29...ayetciyim.html
delil niteliğinde bu konuyu açtım ve bahsi geçen ekran görüntülerini aldım

Daha fazlası için cep numaranıza ihtiyacım var onu konularda bulamadım zahmet olmazsa atarsanız yarın suç duyurusunda bulanacağım ben niye uğraşacağım senin gibi ukala tembel biriyle Devletim uğraşssın