yacobey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir dolandırıcıyı savunacak kadar kansızsınız ama iyi forumlar.
sen iyi gözlemciydin ne oldu? insanların karısını kızını paylaşma
delikanlı beni bağlamaz istersen çıplak paylaş
ama bir bayanı hele hele bir masum kızı paylaşamazsın
insanlar dolandırıcılığa odaklanmışlar haliyle kızın farkında değiller
belkide oçocuk bu çocuk değil

yok gözlemciyim yok şöyleyim diyorsunya
boş konuşan ukala düşük ücretli birisin çok belli
o yüzden *********** savunuyorsun diyip algı yapma konuyu saptırma
işine bak


sanada iyi forumlar dahada cevap vermeyeceğim boşuna o değirmenci parmaklarını avcılık yollarında harca bana cevap verme lüksüne girip yorma kendini