Bir dolandırıcıyı savunacak kadar kansızsınız ama iyi forumlar.
mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kızı gördüm bir kız babası olarak rahatsız oldum banane elin kıllısından
Yazık değilmi o bayana ben tanısaydım emin ol o kızın adına seni gelir izmirde öperdim yanağından

kimse tepki vermedi diyede gerçekliğe susacak kadar dilsiz kansız değilim