Sizden başka kimse böyle tepki vermedi farkındasanız. Moderotörler bile konuyu silmedi. Bence siz kendinizi görünün.
Ben kızı gördüm bir kız babası olarak rahatsız oldum banane elin kıllısından
Yazık değilmi o bayana ben tanısaydım emin ol o kızın adına seni gelir izmirde öperdim yanağından
kimse tepki vermedi diyede gerçekliğe susacak kadar dilsiz kansız değilim