yacobey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizden başka kimse böyle tepki vermedi farkındasanız. Moderotörler bile konuyu silmedi. Bence siz kendinizi görünün.
Ben kızı gördüm bir kız babası olarak rahatsız oldum banane elin kıllısından
Yazık değilmi o bayana ben tanısaydım emin ol o kızın adına seni gelir izmirde öperdim yanağından

kimse tepki vermedi diyede gerçekliğe susacak kadar dilsiz kansız değilim