Lithack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar;

Madencilik hiç yapmadım fakat merak sardım.
1-) Bazıları LHR kart ile madencilik yapılabildiğini kartı ucuza aldığın için amortisi daha kolay yapılacağını söylüyor.
2-) Diğeri LHR kart almayın performansı düşük diyor.
3-) Bir başkası da 30xx serilerin hepsinin LHR olduğunu
4-) Bir başkası da 30xx LHR siz olanlarında olduğunu söylüyor.
Hangisi doğru hangisi yanlış.

Kısacası : GIGABYTE GV-N308TGAMING OC-12GD NVIDIA GeForce RTX3080Ti Graphics Board, GDDR6X Bu kartla mining yapılır mı sizce )
1- Yapılır ama MH eksiği var.
2- Doğru.
3- Hepsi değil.
4- Evet.