PolatSolutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse gözü kapalı kod yazamaz hocam yazarım diyen yalan söylüyordur
Yok hocam denedim yazılıyor ama fazla değil. 2. satırda illa hata çıkıyor