Öğrenci evinde normaldir. Oturup konuşun bir gün biri yıkasın diğer gün diğeri. 4 kişiyseniz 4 günde 1 sıra gelir. Yada haftalık şeklinde anlaşırsınız ne kadar zor olabilir ki.