Bu tarz şeyler beklemeyle olacak şeyler değil. Rahatsız olduğun durumları bir an önce belirtmelisin. Ya düzelecekler ya düzelecekler düzelmeyecekleri durumda ise hiç münakaşaya girmeden sohbeti muhabbeti kesip eğer imkanın var ise ayrı eve çıkman.

Üniversite hayatı normal bekar hayatına benzemez, yarın öbür gün kız arkadaşın eve çağıracaksın ama evi b*k götürüyor Maddi gücün yerindeyse tek başına eve çıkmalısın, değilse adres at gelip şamarlayalım :P