Elbette vardır ama ben bu zamana kadar temiz öğrenci evine denk gelmedim. Tencerenin içinde küflenmiş yemekler oluyordu

temizlik ve uyum konusunda doğru insanları bulmak zor. Tek kişilik apart zorlar mı bilmiyorum ama en iyisi o sanırım.
Geçen yalnız yaşamakla ilgili konu açmıştın

Ev arkadaşı olunca öğrencilikte böyle şeyler olabiliyor, yine de durum elverişliyse yurttan iyidir. Daha iyi arkadaşlıklar kurup, zaman içerisinde onlarla bir planlama yapabilirsin. Arkadaşlığın bağı ve davranışsal olarak birbirine yakınlık, en azından asgari saygı bu tip sorunları kökünden çözer ancak herkesin de algılayışı ve görgüsü bir olmuyor.
Yani gerçekten anlamıyorum , bir insan nasıl pis yaşayabilir ? Ben kendi evimde herşeye dikkat eder temiz tutarım ilk hazırlık senemde yurtta kaldım aman aman tövbe hiç tanımadığın biriyle oda paylaşmak ne zor iştir ya kışın cam açardı yazın üşür kaleriferi fullerdi saçları beline kadardı bir tüy dökerdi hayvanlar o kadar tüy dökmüyordur

sonra eve çıktım rahat ettim
Valla hocam bende öyleyim.
Yemek yediysen ortalığı toplar sofraya oturur yemeğini yer bulaşını yıkar kalkarsın bu kadardır yani.
Az sonra konuşacağım anlaşmaya varamazsak idare edip aynı apartta başka birisinin yanına falan gidebilirim.
Arkadaşlık olarak sorunum yok fakat arkalarını toplamamaları bana batıyor.
Hani birisi yemeği yaptıysa git bulaşığı da sen yıka kardeşim ne olacak sanki?
Herkes yumuluyor sonra bulaşık ortada kalıyor.
Aşırı rahatsız oldum.