okullar açıldı diye fırsatçılarında gözü açıldı
Fırsatçı , Stokçu diye bir şey uydurdular . Millet inandı gidiyor

Yok mu evet var ama 1000 kişide 5-10 tane fırsatçı var diye tüm ekonomik sıkıntıyı 5 fırsatçı , 5 stokçu üstüne yıkmanın anlamı yok

Onlar her zaman varlardı zaten. Ayrıca ekonomik istikrarsızlık bu tarz şeyleri getirir.
Bu ülkede okullar ilk defa açılmıyor.