kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okullar açıldı diye fırsatçılarında gözü açıldı
Fırsatçı , Stokçu diye bir şey uydurdular . Millet inandı gidiyor
Yok mu evet var ama 1000 kişide 5-10 tane fırsatçı var diye tüm ekonomik sıkıntıyı 5 fırsatçı , 5 stokçu üstüne yıkmanın anlamı yok
Onlar her zaman varlardı zaten. Ayrıca ekonomik istikrarsızlık bu tarz şeyleri getirir.

Bu ülkede okullar ilk defa açılmıyor.