Pandemi dönemin de bir çok konsere gittim fakat gittiğim hiç bir yerde engelli bir kişiye rastlamadım (Girişte tekerlekli sandalye için rampa var diye hatırlıyorum) sanırım aşırı kalabalık olduğu için bir çalışma yapılmıyor olabilir diye düşünüyorum