Bende 2 gün önce ayakkabı aldım. Bundan önce 200TL'ye Nike almıştım ve 2-3 sene giydim.
Baktım Kinetix alıyorum aynı süre giyiyorum yırtılıyor dedim ucuza devam.

Ayrıca şuan 400TL'den aşağı Nike ayakkabı yok
Bende tüm markaları giydiğim için farklılık olması açısından Lumberjack aldım dün daha giymek nasip olmadı