Hocam benim raf fiyatlarım elbette onunla aynı olmayacak, bir tık üstünde olacaklar.
Adam sıvı yağları %2 kar marjıyla satıyor. Ben %2 kar marjıyla nasıl satabilirim üstümde böyle bir vergi, bağkur ve elektrik yükü varken?
Firmalar bütün zincir marketlere son gaz kampanya desteği verirken ben nasıl satayım sen söyle?
Devlet benim vergi borcumu silmiyor vallahi, bağkuruma da yardımcı olmuyor onların ssksına destek olduğu gibi.
Bana ağustos ayında gelen elektrik faturası 4500 TL, temmuzda gelen 2200 TL.
Yanlış anlama polemik yaratmak için yazmadım, ama işler öyle uzaktan göründüğü gibi değil. Perde arkası epey farklı.
Şuan bir firmanın maksimum vadesi 30 gün, zincirler ödemeler için 9-12 ay çek kesiyor. Biz 31 gün olduğu zaman tatava yiyoruz.
Şok 30 güne kadar vadesiz 30 günden sonra taban faiz oranından ödüyor faturaları
Bim ise parasını peşin ödeyerek olabildiğince ucuz almaya çalışıyor