Konu
R10'da En Sevdiğiniz Kullanıcı Kimdir?
28-09-2021, 07:20:45
#1
Ticifast
Merhabalar, r10'da en sevdiğiniz kullanıcıyı sebebiyle birlikte yazar mısınız? bakalım kimler var...
Ben;
@
yakupcevik
; hem abi gibi abi hemde ticareti çok iyi...