Firmanın sunucularını barındırdığı veri merkezi bu hususta bir açıklama yapmıyor mu?
Bence iyi niyete istinaden, veri merkezi bu konulara açıklık getirmeli.
Çünkü bu kadar insanın bu şekilde mağdur edilmemesi gerek diye düşünüyorum.
Veri Merkezi'de mağdur durumda ise, benim şahsi fikrim, ikili görüşmeler neticesinde insanların verilerini kurtarmak amacı ile cüzzi miktar da aç kapa al ile dosyalarını almaları sağlanmalı. (Doğrulama Sonucu)
Ancak yurt dışı sunuculara diyeceğim yok tabi ki.
Allah yardımcınız olsun, her zaman kim olursa olsun demişimdir, biz yedek alıyor olsak bile, mutlaka kişisel site veya ne olursa olsun, mutlaka ve mutlaka bireysel yedek almayı unutmayın diye.
Tek Sahipli firmalarda kişi aniden rahmetli olabilir veya bu gibi bazı sıkıntılar yaşanabilir.
Umarım çok fazla bir mağduriyet yaşanmaz.
Şimdiden tüm mağdurlara geçmiş olsun.