mesutozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dosyalarımızı kurtarmamız mümkünmü acaba çalıştıkları veri merkezi dosyaları alabilmemiz için sunucuları belli bir süre aktif edebilirmi ?
Konuştuk kendileri ile. Kvkk dan dolayı açamıyorum diyor.