MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam olarak demek istediğim şey bu. Kesinlikle katılıyorum. İnsanız, hata yaparız, batarız, çıkarız. Hepsi insan için. Ama böyle bir durum olduysa çözüm; kenara çekilip mağdur ettiği insanları seyretmek değildir.
Durum hakkında, varsa çözüm süreci hakkında, yoksa neyin altından kalkamadığın hakkında bilgi veresin ki insanlarda planını, programını ona göre yapsın.
Ha yok ille ben oturup sizi izleyeceğim dersen, şuan belki ikna edebileceğin insanlar, yarın karşına davacı olarak gelecek.
İnsani bir şekilde yazdık bekeliyoruz. mağdur ettiği firmaya durmunun olmadıgını beyan etse firma acacak sunucuyu yedeklerimizi alacagız ankca telefonlara dahi bakmıyor vedase.