Herkes farklı birşey söylemiş. Ben çok bilmem hocam ama x coin şu sebeple yükselecek diye mantıklı bir açıklama görürseniz değerlendirin gerisini boşverin kendiniz inceleyin en azından kendim düştüm veya kendim çıktım dersiniz.
Hayırlı işler.