Nahara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O çok beğenmediğiniz zincir marketlere gidin gözünüzü kapatıp 10 ürün alın sonra aynı ürünleri gidin bakkalınızdan alın. Eğer bakkalınızda fiyatlar %10 pahalı çıkmazsa buraya gelin ben de şöyle güzel bir özür dileyim. Ancak dediğim gibi çıkarsa rica edeceğim artık yüksek fiyatlarının nedenini zincir marketler olmadığını kabul edin yeter.
Marketim var hocam bizzat alışverişe beklerim.
Yalnız şoktan gidip vatan marka salça alıp, bendeki tamek veya tat marka ile fiyat kıyaslarsan sana güler geçerim.
İnsanımızdaki zincir market ucuz algısını anlamıyorum. Adam geliyor orada makarna x fiyat sende y fiyat diyor.
Hangi marka abi/abla diyorum, piyale. E bendeki filiz. Ben şimdi bu insana ne anlatayım.
Dip not geçeyim 2 farklı zincir markette de mağaza sorumlusu olarak çalıştım.