4 yıl civarı market sektöründe çalıştım kurumsal bir firmaydı etiket eskiden sorun olmazdı yeterli personel vardı sabah 7 de markette etiketci vardı bildiğiniz bu işi yapan birisi. Sonra ekonomik koşullarla bunu kasiyerler yapmaya başladı, sonra reyon görvelisi en son arada görüştüğüm arkadaşlar öğrendiğim yöneticiler yapmaya başlamış hatta dedim siz yönetici değilmisiniz etiketle ne işiniz var senin bıraktığından daha kötü durum temizliğe bile yardım ediyoruz. İşin özü marketletleri sıkıştırmanın pek anlamı yok ekonomi kötü işte bu sıkıştırmalar marketlerdeki ürünçeşitliliğini azaltır sonra aradığınız ürünü bakkaldan daha pahalıya alırsınız şimdilerde pek yok ama kemal sunal filimleri olsun, olacak okadar skeçleri olsun çok güzel anlatıyordu güzel bir sahne vereyim size


https://www.youtube.com/watch?v=hem9LEG8Lrc&t=6s