Hocam bende 2 tane sultan papağanı var bu sene 3 tane de yavru aldım ilk olarak ama kesinlikle sesli hayvanlar
oyuncu olsunlar istiyorsan cennet papağanı al derim
Satmayı ya da sahiplendirmeyi düşünüyor musunuz hocam yavruları
Maalesef onlar hakkında bir bilgim yok hocam. Kuzenim besliyordu arada evine gidince görüyordum
Teşekkürler hocam