MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende 2 tane sultan papağanı var bu sene 3 tane de yavru aldım ilk olarak ama kesinlikle sesli hayvanlar

oyuncu olsunlar istiyorsan cennet papağanı al derim
Satmayı ya da sahiplendirmeyi düşünüyor musunuz hocam yavruları

seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef onlar hakkında bir bilgim yok hocam. Kuzenim besliyordu arada evine gidince görüyordum
Teşekkürler hocam