Bir çok akıllı saat kullandım. Şuan Huawei watch gt2 modelini kullanıyorum. Çok memnunum. Daha önce çin malları, Samsung modellerini kullandım. Huawei şarj konusunda efsane. Bütçeyi 200tl daha arttırabilirsen 900tl bandında GT2e modeli var. a101lerdede satılıyordu kaldıysa.
https://www.n11.com/urun/huawei-watc...siyah#unf-info
Akıllı saatlerle ilgili kafana takılan herşeyi sorabilirsin