Ödeme için yönetici dışında ayrı bir yetki verilmesi gerekiyor hocam
Ödeme yapabiliyorum ödeme (faturalandırma) yetkileri, yöneticiye dahil.
Ödeme profili verilmediği için kart ekleme gibi işlemler yapamıyorum.
Yönetici yerine faturalandırma yetkisi versemde aynı şey oluyor