Selamun Aleykum abiler ablalar kardeşler
ben 10sınıf ogrencısı olarak sızlere bir soru sormak istiyorm
tubitaka katılmayı dusunuyorum
mobil uyg yapmayı dusunuyorm
bilenler özele gelebilir mi