wegdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkdaşlar durum çok vahim konuşma sağladım hizmet alınan yerden. dosyalarımızı kurtarırsak ne mutlu bize
harbi ya biraz açsında dosyaları alalım bari ne diyorlar