muhammedaksam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretlik bir durum yok. Aktif bir abonelik kalmadığında faturalandırma dönemi sonu bölge değiştirebilirsiniz. Aktif olarak bir iTunes aboneliğiniz yoksa Ayarlar > Ortamlar ve Satın Almalar > Hesabı Görüntüle > Ülke/Bölge seçeceğiyle değişim yapabilirsiniz.
Herkese tesekkurler, dediginiz gibi yaptim oldu.