Arkadaşlar merhaba , 1.5 yıldır apartmandan imza toplamaktan tutunda ceoya mail atmaya kadar her türlü yolu denedim.100 TL verip 13mbps almak çok zoruma gidiyor.Altyapıyı nasıl getirtirim. Yer Etimesgut/Ankara