utanmazlar bunlar cocuk 2 tane cips aldı birini actım 7 tane var digerinde 6tane var allahtan korkmaz bunlar pakete baksan icinde 30 40tane cıkar gibi hava basıp poseti şişiriyorlar gramacına bakıyorsun ustunde 40gr yazıyor ve buna 4tl verdik altın degerinde SONRA ÜRETİCİ %45 ZAMN YAPTI DİYE KENDİNİ savunuyorlar uretici %10 toptancı %10 satıcı %20 zam yaparsa bu ürün 50 kuruştan 95 kuruşa cıkar birde buna vergi ekle 1tl gecer yani burda üretilen malın 50 kuruş fabrika çıkışında %20 fabrika kazancı %30 ise üretim maliyeti eletirik su işçi ssk servis maliyetleri ürünün üretim masrafı ise 15 kuruş yani allaha havale ediyorum bu garibanın sırtına vuranların hesabını kim soracak kime sorulacak denetleme boş hepsi kendi tayfası otur 2 kahve ic devam et