Konu
Telefon neden boyle oluyor
27-09-2021, 01:42:06
#11
Mrnngc
Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
sukur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arka planda veri kullanımı
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geliştirici seçenekleri
mertzcn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
telefonun ramı düşükse de böyle olabilir. bende de oluyor arayüz komple çökebiliyor bazen (3gb)
Telefonu yeniden baslattim duzeldi ama belli sure sonra yine ayni duruma dusecektir diye dusunuyorum.