ibrahim1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sermayeni edin bukadar bilgin varken keni markani neden kurmuyorsun?
Sermaye olayını şöyle özetleyim, içeriye (şirkete)12.000₺ avans olarak borcum var ve bu para olayın da kendimi artık sıkmam gerekiyor bugun 2000 geldi yarına 20₺ kalmaz, arabam da yok evimde kendimi kesicem bu gereksiz para harcamalarım yüzünden birde marka takıntısını nasıl yok edecegim ben onada bir el atın ☹