bende masa başı işte çalışıyorum e ticaret evden çalışıyorum birde hiç arkadaşım yok iş yerinde kendi bi kaç arkadaşımı eve çagırıyorum hem konusuyorum hem çalışıyorum
bazenleri kafeye deniz kenarına gidiyorum miss gibi oluyor memnunum sadece param az ondan memnun değilim. yılbaşında artar heralde