Arkadaşlar iyi akşamlar öncelikle;

İsmim gökalp 22 yaşındayım, askerden geleli 6 ay oldu, 1 hafta sonra bir E-Ticaret firmasın da, yazılım, grafik tasarım ve sosyal medya uzmanı olarak 5.000₺ maaşlı olarak bir işe girdim, hâla çalışmaktayım aynı yerimde şimdi derdime gelelim;

Ben masabaşı işlerinden haddinden fazla sıkıldım çalıştıgım iş yerlerinde ne bir arkadaş edinebilme fırsatım oluyor ne başka birşey sosyal hayatım 0'a iniyor çalıştıgım yerlerde hep 30 yaş üstü adamlar kadınlar oluyor, okul okumadıgım içinde zaten 2-3 tane arkadaşım var, ben bu masabaşı işlerini bıraksam ne yapacağım ne işine gireceğim bu konuda fikir akıl verirseniz çok sevinirim.