Hocam şu P2P'yi nasıl kullanırım.
Göndereceğiniz zaman önce P2P cüzdana çekiyorsunuz tutarı sonra gönderiyorsunuz.
Göndereceğiniz kişinin mail adresi ile gönderim yapıyorsunuz. Ama şimdi değişmiş sanırım binance pay hesabı oluşturmanızı istiyor. Mobil uygulama üzerinden daha basit.