webvoserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunu alırsanız klavyeyle yazmak çok zor olacaktır. genelde 2.ekranın yanına koyup ek klavye ile kullanıyorlar.
teşekkür ederim hocam tavsiyeniz için başka bir şey bakayım o zaman ben