Konu
W-8BEN formunu doldurdum
26-09-2021, 19:02:06
#1
hk1337
Gold üye
Merhaba, ekranda sürekli çıkan bildirimi artık halledeyim dedim. W-8BEN formunu doldurdum. Youtube üzerinden gelir elde etmiyorum, sadece web üzerinde kullanıyorum. Gelirlerimden artık %30 vergi mi kesilecek? Bu konuda bilgisi olan var mı?