Kardeşim, Kucoinde 260 lirayı 300 bin lira yaptı.Şöyle söyleyeyim aylık işlem hacmi 30 btc falandı. sürekli 2 bin lira ile işlem yapıyor. Üstünü direkt banka hesabına çekiyor. Sadece spot işlemlerle anlık al-sat yaparak , en çok yükselen coinin grafiğini anlık takip ederek , düşüşlerden alım yaparak kar ediyor. Şahsen ben bunu yapamam çünkü kendine has bir taktiği var.