Sinyor_Ridak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabii.
Binance'nin yüksek getirili ibaresinden anladığım şu aslında.
Örneğin biz 1000 $ eth fiyatlı bir işlem açtığımızı varsayalım.
Örnek veriyorum işlem sonunda 15 $ kazandığımızı var sayalım.
Eth biz işlemi açtığımızda 1000 $, işlemi kapattığımızda 2000 $ olursa aslında teorik olarak zararda olan biz oluyoruz.
Ama stabilcoin ile yani busd yata usdt ile girdiğimizde 15 $ kazanıyoruz.
Öbür tarafta 1 eth 1000 $ iken biz aynı fiyata 0.5 eth alıyoruz.
Benim işten anladığım bu aslında stabilcoin yani usdt yada busd ile güzel kazançlar elde edilebilir aslında risksiz bir şekilde.
İşlem tahmin ettiğimiz gibi giderse de gerçi eth almış oluyoruz.
Aslında demek istediğim oydu ama ben sabit verdiğini düşünerek eth fiyatını örneklendirmiştim sizin demenize göre sabitte vermiyor. O zaman zaten zarar ettirmiyor gibi. Ve verilen paraya karşılık aslında banka da aynı faizi uyguluyor gibi bir şey. Banka daha risksiz benim gözümde mesela dolar vadelisine atıyoruz parayı işliyor içeride.