Genç girişimciden yararlan hocam. 1 yıl bağkur ödemiyosun ve 3 yıl gelir vergisi almıyorlar.

İşçi çalıştırmak istersen de işkurdan destek alabilirsin maaşları işkur ödüyor 1 yıl