Merhaba Arkadaşlar

Aslında hiç aklımda yokken Natro'nun kampanyasını görünce domain alayım hadi dedim öyle bakınırken güzel bir domain yakaladım. Tabi natro kampanyasından faydalanamadım ama olsun Domain name Api den yeni bir domain kaydetmiş oldum bu vesile ile.

Sizce alan adı nasıl ?

Uzantısı com

anindamama

Logoyu da şöyle düşüdüm

Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Fikirleriniz benim için çok önemli...








.