Merhaba Arkadaşlar
Aslında hiç aklımda yokken Natro'nun kampanyasını görünce domain alayım hadi dedim öyle bakınırken güzel bir domain yakaladım. Tabi natro kampanyasından faydalanamadım ama olsun

Domain name Api den yeni bir domain kaydetmiş oldum bu vesile ile.
Sizce alan adı nasıl ?
Uzantısı
com anindamama
Logoyu da şöyle düşüdüm
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Fikirleriniz benim için çok önemli...
.