11 yıldır meb de kadrolu ing ogretmeniyim. 14 yildir da yeminli tercumanim. Bak kardesim. IngiliCe nihayetinde bir iletisim aracıdır. Iletisim kurmaya calismadan öğrenilmez. Dizi izleyerek %5 den fazla katkı olmaz. Sonucta konuşmuyorsun. Dizi izlemek kolay ve zevkli oldugu icin kendini inandırmaya calisiyorsun ama olmaz.