Mira.Net.TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VDSL geçiş yaptığınızda normal adsl modemi kullanamazsınız. ADSL+ yani VDSL modem almanız gerekiyor. Geçiş işleminden sonra modem değiştirmeniz gerek. Destek departmanından anladığıma göre VDSL port verememişler size. Burada 2 seçenek var ya eski paketinizden devam edin yada VDSL için baskı kurun.
Vdsl port vermiyorlar hocam dediklerine göre santrale uzakmisim ama balkonumun hemen karşısı

Vdsl modem aldım sıfır modemden yana sıkıntı yok