Bende de 49.90 var bekliyorum bir gün para gelirse tekrar çekerim
Başka payoneer hesabındanda 50 dolar altı para gönderilmiyormuş

. Googleda aratırken r10 da eski bir konu denk gelmişti, arkadaş desteğe yazarak düşürtmüştü bende yazdım ama cevap daha gelmedi. Bakalım nasıl bir dönüş yapacaklar.