Bu duruma alışın hocam. Müşteriye satıp daha teslim etmeden bile ürünlerin zamlandığını görecekseniz. Bu şartlar da ülke de üretim yapmak çok zor ve sabır gerekiyor.
Allah kolaylık versin inşallah en kısa zamanda düzgün bir şekilde yoluna girersiniz.