emir147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, öncelikle herkese iyi günler. Benim payoneerde 49.75 dolarlık bakiyem var ve limitin altında olduğundan çekemiyorum. Limit galiba 50 dolar ve 0.25 dolar eksiğim var. Desteğe vs yazsam çekmeme izin verirlermi ?
Merhaba, mail adresinizi iletin göndereyim 0.25$ eksik olan kısmı o zaman çekebilirsiniz