Merhaba, öncelikle herkese iyi günler. Benim payoneerde 49.75 dolarlık bakiyem var ve limitin altında olduğundan çekemiyorum. Limit galiba 50 dolar ve 0.25 dolar eksiğim var. Desteğe vs yazsam çekmeme izin verirlermi ?