Ürün senin hocam istediğin fiyata satabilirsin, fakat onaylı hesaplar bile 0.1 ile satış yapıyor genelde ilk seri ürünleri çıkarttığı zaman. Ben yerinde olsam bir sıfır daha koyardım. 0.03Eth gibi
Tamam hocam teşekkür ederim. Peki satıldığı zaman metamaskta parayı nasıl çekeceğiz. Swap diye bişey var ama oradan mı çekiliyor?