VDSL geçiş yaptığınızda normal adsl modemi kullanamazsınız. ADSL+ yani VDSL modem almanız gerekiyor. Geçiş işleminden sonra modem değiştirmeniz gerek. Destek departmanından anladığıma göre VDSL port verememişler size. Burada 2 seçenek var ya eski paketinizden devam edin yada VDSL için baskı kurun.