2021 yılında dünyada en çok değer kaybeden para birimi Türk Lirası oldu. Arjantin pezosunu bile geçtik. 1. sıradayız.

Gerçeği kabullenmenin ve ekonominin kötü yönetildiğini söylemenin vatan millet sakaryayla alakası yok arkadaşlar din elden de gitmiyor gerçek gerçektir.